dash

Jumaat, 16 September 2011

hangOut withu Ollz ..

weee.... happy s'sgt ! hari ini aku keluar dengan friend2 aku n friend BF aku ..memang satu kepala arh kite orang .. just BF friend aku sorang ini agak aku tak suke pragai die .. haishh .. tapi , apa2 pun BEST hang out dengan korang ...
dapat jumpe BF  tersayang .. jalan dengan BF tersayang .. wahh .. mengedik pulak .. opss !! sury u oll ..

AND one more thing ... dapat kenal dengan GF SHAH .. 
fuhhh ... memang cun + seksi ! .. huhh .. ..
first aku ingat GF SHAH macam sombong ,actually mane ada sombong .. peramah kod ! 

memang best lepak dengan dorang.. mase pergi POLO kite orang tak ajak SHAH .. mana taw dia tak mau ke .. hahhh .. untung lah dia tak pergi .. kite orang kte bertedup dlm sejam macam uhh disebabkan hujan yang agak lebat uhh .. masa uhh lah BF ak kantoi dengan aku .. mana tak nye .. text and aku cakap kat rumah .. tapi , kat luar .. memang aku geram tahap gaban lah ..tapi walau macammana pundia tak dapat nak tipu aku .. hahhaha.. dari mata dia ak tahu dia tengah tipu aku ..please dear .. dont lie to me ok ..
after hujan berhenti kita orang gerak g tengok wayang ..  tak sempat nak snap gambar .. harap je bawak camera .. snap gambar tak jugak .. ahahha ...
apa2pun memang best hang out and u oll .. ntah bile lah dapat macam nie lagi .. pas nie semua pergi sambung belajar .. huhh ..
stop at here ! 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~the end~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Assalamualaikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jum ! ! jd follower wany...